Mystery, Alaska
When a publicity stunt brings the New York Rangers and the national spotlight to Mystery for a game with the local team of weekend warriors, the town rises to meet the challenge of a lifetime!
A remote hockey-obsessed town populated by 633 of the most eccentric characters you'd ever want to meet, Mystery is the kind of place where nothing ever changes. But then life as they know it gets turned completely upside down! When a publicity stunt brings the world-famous New York Rangers -- and the national spotlight -- to Mystery for a game with the local team of weekend warriors, the whole town rises to meet the challenge of a lifetime! Russell Crowe, Hank Azaria, and Burt Reynolds lead an incredible all-star cast.