A Shop for Killers
After the sudden death of Jian's uncle, she learns of a suspicious shopping mall that he left behind. Who was her uncle, and what kind of shopping mall did he run? Before Jian can even fathom what is going on, she is attacked by unidentified people who are after her uncle's supplies.
Jian's only guardian is her uncle. After his sudden death, she learns of a suspicious shopping mall that he left behind. Who was her uncle, and what kind of shopping mall did he run? Before Jian can even fathom what is going on, she is attacked by unidentified people who are after her uncle's supplies. Now that she is alone, will Jian survive against them?