Shining Through
An American spymaster who needs to spy on a high level German Army officer during World War II decides to send in his secretary.
Michael Douglas and Melanie Griffith star in this romantic espionage thriller. Set against the backdrop of World War II, a secretary from Queens is transformed into a government spy. After discovering her attorney boss and lover is actually a secret agent, she convinces him to let her go undercover. With the help of a fellow operative she penetrates the Berlin home of a high-ranking enemy official, and works swiftly to accomplish her mission.