Entrapment
Following the theft of a valuable piece of artwork, Gin Baker, an insurance agent, convinces her employers to allow her to befriend an aging master thief, in order to better protect their clients.
When a priceless Rembrandt is stolen in New York, the evidence points to a solitary master thief (Connery), who is about to meet the insurance company's most cunning - and seductive - investigator (Zeta-Jones). Following a nerve-racking game of cat and mouse, the two join forces, or so it seems, to attempt a daring multibillion-dollar heist tied to the dawn of the new millennium.