Beneath the Planet of the Apes
In the acclaimed sequel to Planet of the Apes, another astronaut crashes through the time barrier and discovers a subterranean city where mutant humans worship a deadly weapon.
In the acclaimed sequel to Planet of the Apes, another astronaut crashes through the time barrier searching for the missing Taylor. The daring rescue leads to a subterranean city where mutant humans, who practice mind control, worship a weapon capable of destroying the entire planet.