Daemons of the Shadow Realm
Yuru lives in a small mountain village and leads a humble life with Asa, his twin sister. Their peaceful lives are torn apart as a dragon’s roar echoes across the sky. Enter a mystical fantasy as Daemon battles intertwine the mysterious and supernatural.
Yuru, a young hunter who lives in a small village deep in the mountains, hunts wild game and leads a humble life with Asa, his younger twin sister. Their peaceful lives are torn apart when a dragon’s roar echoes across the sky. What secrets lurk within their village? What fate awaits them? Enter a breathtaking mystical fantasy as exciting Daemon battles intertwine the mysterious and supernatural.