Peter Pan
Wendy and her brothers embark on fantastic adventures with the hero of their bedtime stories…Peter Pan!
Fantastic adventures await Wendy and her brothers when Peter Pan, the hero of their stories, whisks them away to the magical world of Never Land. After following Peter and his feisty sidekick Tinker Bell past the “second star to the right and straight on 'til morning,” they explore the island and Peter’s secret hideout with the rambunctious Lost Boys, and leap into high-flying battles with swashbuckling pirates and the infamous Captain Hook.