Morgan
MORGAN is about a corporate risk-management consultant who has to decide whether or not to terminate an artificial being's life that was made in a laboratory environment.
A corporate troubleshooter (Kate Mara) is sent to a remote, top-secret location, where she is to investigate and evaluate a terrifying accident. She learns the event was triggered by a seemingly innocent “human,” who presents a mystery of both infinite promise and incalculable danger.