The Suite Life Movie
During spring break, Cody and Zack are approached to join the Gemini Project, a high-tech research center studying the dynamics between twins. Little do they know, this "bond between twins" goes way beyond brotherly love, forcing the two to walk in each other's shoes and understand what life is like from each other's perspective.
During spring break, Cody (Cole Sprouse) and Zack (Dylan Sprouse) are approached to join the Gemini Project, a high-tech research center studying the dynamics between twins. Shockingly, they find themselves interconnected in a way they've never been before: when one twin experiences a sensation, thought or feeling, the other twin does, too. While this newfound revelation helps the boys see eye-to-eye for the first time, it puts them in more danger than they could have imagined.