I Heart Huckabees
A frustrated young environmentalist who is being exploited by a corporate schemer hires a pair of "Existential Detectives" to investigate a peculiar ongoing coincidence that leads him to fall under the influence of a nihilistic competitor.
Albert Markovski (Jason Schwartzman), head of the Open Spaces Coalition, has been experiencing an alarming series of coincidences that have lead him to fall under the influence of nihilistic competitor Brad Stand (Jude Law); an executive climbing the corporate ladder at Huckabees - a popular chain of retail superstores. With the help of two Existential Detectives, Bernard and Vivian Jaffe (Dustin Hoffman and Lily Tomlin), Albert examines his life, his relationships, and his conflict with Brad.