Atlantis: The Lost Empire
A crew of archaeologists and explorers, led by historian Milo Thatch, board an incredible submarine and head deep into the mysteries of the sea in search of the legendary kingdom of Atlantis. The underwater expedition takes an unexpected turn when the team's mission must shift from exploring the submerged kingdom to protecting it from the mystical powers that be.