Signs
From M. Night Shyamalan comes the story of the Hess family, who wake up one morning to find a 500-foot crop circle in their backyard. Graham Hess and his family are told extraterrestrials are responsible for the sign in their field.
From writer/director M. Night Shyamalan, comes the story of the Hess family in Bucks County, Pennsylvania, who wake up one morning to find a 500-foot crop circle in their backyard. Graham Hess (Mel Gibson) and his family are told extraterrestrials are responsible for the sign in their field. They watch, with growing dread, the news of crop circles being found all over the world. SIGNS is the emotional story of one family on one farm as they encounter the terrifying last moments of life as the world is being invaded.