20,000 Leagues Under the Sea
Martin and Pola go to the Verne Dimension where they fight against Ayrton. Meanwhile, Diego and his friends discover that something is escaping from the Verne Dimension into the ocean, and they enlist Pompilio and Claudio’s help to go search for it. In their quest, they encounter the Calliope and try to get its Captain on board with their plan to free the Verne Dimension.
Responding to an SOS signal, Martin and Pola travel to the Verne Dimension, where they fight against the evil forces of Ayrton. Diego and his friends discover something escaping from the Verne Dimension into the ocean, and they go searching for it with the help of Pompilio and Claudio aboard submarine Pompilius. To their surprise, they are approached by the Calliope, Jules Verne's improved version of the Nautilus. In charge of the Calliope is Admiral Nemo, a mysterious and feisty woman of the seas. While Pola and Martin help the Resistance fend off Ayrton's attacks, the boys live incredible underwater adventures on the Calliope, as they try to convince Admiral Nemo to return to the Verne Dimension to set it free from Ayrton's tyranny.