Raffa
Symbol of freedom, queen of TV, LGBTQ+ icon: Raffaella Carrà is a legend that transcends all barriers. This docuseries traces her public and private life, childhood and abandonment by her father, her alleged flirt with Frank Sinatra, crises and rebirths. All told through her most iconic footage, exclusive images from her private archives and never-before-seen testimony of those who really knew her.