Titanic: The Digital Resurrection
A massive, cutting-edge undersea scanning project creates the first high-res, 3D digital twin of Titanic for an unprecedented immersive investigation.
Using cutting-edge scanning technology and state-of-the-art CGI, a team of experts produces the first high-res, 3D digital twin of the wreck of the Titanic. Through an unprecedented immersive investigation, the team reveals the ship’s fateful final moments, the heroics and cowardice of those on board, and the truth about how the “unsinkable” ship sank.