Sex Appeal
Avery Hansen-White doesn't do things she isn't excellent at. So when her long-distance boyfriend hints at wanting to take their relationship to the next level, she sets out to master her sexuality, employing her oldest friend, Larson, as a test subject.
Avery Hansen-White doesn't do things she isn't excellent at. So when her long-distance boyfriend hints at wanting to take their relationship to the next level, she sets out to master her sexuality, employing her oldest friend, Larson, as a test subject. In this hilarious teen comedy, Avery's study results in the realization that there's more to sex, and love, than mechanics. Relationships require both head and heart.