The Craft
Imagine if you could make anyone love you, look more beautiful, or punish your enemies just by casting a spell... Sarah is a a 17-year-old with a troubled past. Uprooted by her parents and moved to LA where she begins the final year at St. Benedict's Academy, Sarah is a lonely stranger - until she meets a brigade of black lipstick and nails: Nancy, Bonnie and Rochelle. These girls may never be in with the in-crowd - they're barely in with each other, but recently they have been dabbling in the strange world of witchcraft and the occult. With the addition of Sarah, their union is finally powerful enough to make their wishes come true... and dangerous enough to make their enemies very sorry!