Pompeii: Out of Time with Tom Hiddleston
Tom Hiddleston asks: Could anyone survive Pompeii’s final day? Drawing on experts and intuition, he traces real Romans through the eruption.
Could anyone survive Pompeii’s destruction? Tom Hiddleston leads a groundbreaking investigation into the final 24 hours of Vesuvius’s eruption, combining cutting-edge archaeology with his own intuition. He asks what really happened to the people beneath the ash — tracing a teenager, a businesswoman and a soldier as they face impossible choices in a race against time.