Ed Wood
Laughs are large when a director refuses to let unfinished scenes, terrible reviews, or hostile studios derail his big-screen dreams.
From director Tim Burton comes the hilarious, true-life story of the wackiest filmmaker in Hollywood history, Ed Wood! With an oddball collection of showbiz misfits, Ed takes the art of bad moviemaking to an all-time low! The all-star cast features Bill Murray, Sarah Jessica Parker, Patricia Arquette, and an Academy Award(R)-winning performance by Martin Landau (Best Supporting Actor) as Bela Lugosi. Hailed by critics everywhere, this laugh-packed comedy hit is sure to entertain everyone!