The Ghosts of Buxley Hall
Get ready for high spirits as a trio of friendly ghosts scares up a hilariously haunting tale of friendship, bravery, and teamwork. When the ghosts learn that Jeremy's conniving aunt is out to steal his inheritance, they charge to his rescue.
Get ready for high jinks and high spirits as a trio of friendly ghosts scares up a hilariously haunting tale of friendship, bravery, and teamwork. The ghostly residents of 100-year-old Buxley Hall conjure up some supernatural mayhem when the financially strapped school is forced to allow girls into the boys-only academy. Their only hope is 13-year-old Jeremy, a shy cadet who’s an heir to a fortune. But when the ghosts learn that the boy’s conniving aunt is out to steal Jeremy’s inheritance so she can buy the school and demolish it, they charge to his rescue.