An Innocent Man
Tom Selleck turns in a riveting performance as Jimmie Rainwood, an average citizen whose life becomes a living nightmare when he's framed by a pair of crooked cops and sent to prison for a crime he didn't commit. With his life torn apart, Rainwood swears revenge, vowing to fight back and deliver justice to the dishonest cops who set him up -- no matter what the price! Ultimately, Rainwood risks everything to recapture his normal life, and prove once and for all that he is an innocent man!