Double Teamed
Jump back to the 1980s, when Heidi and Heather---inspired by the real-life WNBA-playing Burge sisters---are twins who cannot be more different from each other. But when the two transfer to a posh high school known for its athletics, sporty Heather and fashion-conscious Heidi land on the school's basketball team. There, the siblings must compete for playing time...and their teammates' respect.
Inspired by their true story, WNBA players Heidi and Heather Burge are also known as the world's "tallest twins." But in the mid-1980s, high school freshmen Heather and Heidi could not be more different from each other. When their father sees an opportunity for college scholarships in their future, sports-centered Heather and fashion-conscious Heidi are transferred to a posh L.A. high school known for its athletic programs. There, Heather and Heidi land on Palos Verdes High's basketball team. They'll have to contend with teammates who consider them outsiders and also with an intense, budding rivalry with each other if they expect to fulfill their dad's dreams...which have increasingly become their own.