The Small One
A young boy discovers the true spirit of the Christmas season when he gives his beloved donkey to a very special passenger on a very special night.
Ordered by his father to sell his old, small donkey, Small One, a Hebrew boy in ancient Israel takes the donkey to the Jerusalem market. Finding no buyers there, the boy is about to give up when he meets a kind man named Joseph. Joseph buys Small One and uses him to take his pregnant wife Mary to Bethlehem.