Tell Me That You Love Me (Series) (2023)
Since he lost his hearing as a kid, artist Cha Jinwoo has gotten used to his solitary life. One day, an aspiring actress Jung Moeun, enters his quiet daily routine. This relaxing classic melodrama is about love and communication of the two who speak with their hands and listen with their hearts.
"Since I can't hear people's footsteps approaching me, I always keep a safe distance from them so that no one gets hurt."
"After I met you, I realized there are many ways to express your feelings even if you can't speak or see."