Kim Possible Movie: So the Drama
Dr. Drakken has an evil new plot for world domination, but his ultimate success depends upon finding out Kim Possible's weakness. Could it have anything to do with a certain new hottie named Eric? Kim will need to forgo all the prom date drama if she hopes to stop Dr. Drakken in the midst of his self-serving scheme.
Here's the sitch: Dr. Drakken has an evil new plot for world domination, but his ultimate success depends upon finding out Kim Possible's weakness. Could it have anything to do with a certain new hottie named Eric? Could be...Kim is definitely distracted by prom date drama. Meanwhile, Ron is up to his eyeballs in strange little Diablo Devil toys when his favorite food joint, Buenos Nachos, crosses over to the dark side. Now he's acting like such a dweeb—just when Kim needs him most. If Dr. D can keep up the pressure, KP will SO have to surrender. But it's not over till it's SO over!