Taken
A former government operative comes out of retirement and uses all his extensive training to rescue his estranged daughter from a slave trade operation.
When his estranged daughter is kidnapped in Paris, a former spy (Liam Neeson) sets out to find her at any cost. Relying on his special skills, he tracks down the ruthless gang that abducted her and launches a one-man war to bring them to justice and rescue his daughter.