Adventures in Babysitting
Chris Parker agrees to babysit after her "dream" date stands her up. Expecting a dull evening, Chris settles down with the three kids for a night of TV and boredom...or so she thinks. When her frantic friend Brenda calls and pleads to be rescued from the bus station in downtown Chicago, the evening soon explodes into an endless whirl of hair-raising adventures and big-city high jinks.
Chris Parker agrees to babysit after her "dream" date stands her up. Expecting a dull evening, Chris settles down with three kids for a night of TV and boredom. But when her frantic friend Brenda calls and pleads to be rescued from the bus station in downtown Chicago, the evening soon explodes into an endless whirl of hair-raising adventures. Babysitter and kids leave their safe suburban surroundings and head for the heart of the big city, never imagining how terrifyingly funny their expedition will become. Contains tobacco depictions.