Mike and Dave Need Wedding Dates
Hard-partying brothers Mike (Adam Devine) and Dave (Zac Efron) place an online ad to find "respectable" dates (Anna Kendrick, Aubrey Plaza) for their sister's Hawaiian wedding.
In order to avoid embarrassing their family, hard-partying brothers Mike (Adam Devine) and Dave (Zac Efron) place an online ad to find “respectable” dates for their sister’s Hawaiian wedding. Instead, the boys find themselves out-hustled by an uncontrollable duo (Anna Kendrick, Aubrey Plaza).