Jonas Brothers: The Concert Experience
The Jonas Brothers perform their "Burning Up" concert and give you a VIP look at their exciting lives on tour.
Grab a backstage pass to the Jonas Brothers' motion picture debut. Kevin, Joe and Nick are "Burning Up" the stage and inviting you inside their personal world for the adventure of a lifetime. This colossal movie event launches the world's hottest band straight into your living room — and includes guest appearances by chart-topping artists Demi Lovato and Taylor Swift. Secure your VIP pass to a once-in-a-lifetime experience with this multitalented trio, and take an intimate look at what their lives are like offstage and behind the scenes.