Zootopia
This action-comedy film is set in the all-animal city of Zootropolis where Officer Judy Hopps jumps at the chance to crack a case, even if it means having to work with fast-talking Nick Wilde.
Walt Disney Animation Studios presents a heartwarming comedy-adventure set in the modern mammal metropolis of Zootropolis: a melting pot where animals from every environment live together — a place where no matter what you are, from the biggest elephant to the smallest shrew, you can be anything. But newly arrived Officer Judy Hopps discovers that being the first bunny on a police force of big, tough animals isn’t so easy. Determined to prove herself, she jumps at the opportunity to crack a case, even if it means partnering with fast-talking scam-artist fox Nick Wilde to solve the mystery.