The Mistle-Tones
Shocked and upset when she misses out on a chance to sing with The Snow Belles, Holly sets out to create her own musical group and challenge her rivals to a Christmas Eve sing-off.
Holly is all set to audition for the newly vacated spot in The Snow Belles, a legendary local Christmas group that was founded by her late mother. Shocked and upset when the slot goes to the barely talented best friend of the group's leader, Marci, Holly sets out to create her own musical group, The Mistle-Tones, and challenges her rivals to a Christmas Eve sing-off.