Thunderbolts*
Marvel Studios assembles an unconventional team of antiheroes with Yelena Belova, Bucky Barnes, Red Guardian, Ghost, Taskmaster and John Walker. After finding themselves ensnared in a death trap set by Valentina Allegra de Fontaine, these disillusioned castoffs must embark on a dangerous mission. Forced to confront the darkest corners of their pasts, will this dysfunctional group tear themselves apart, or find redemption and unite before it’s too late?