Heavyweights
When a neurotic fitness guru buys Camp Hope and imposes an absurd diet and exercise regime, Gerry Garner and his overweight friends devise a plan to take over before their entire summer wastes away.
For chubby Gerry Garner and a group of overweight kids at Camp Hope, big is beautiful. That is until fitness guru Tony Perkis muscles his way into their Shangri-La and determines to force his rigorous training methods on the boys. But after weeks of frustration, starvation and humiliation, the kids finally unite to turn the camp back into a place where misfits are in, and more importantly, where they can have fun building self-confidence rather than buff biceps. Contains tobacco depictions.