Cinderella III: A Twist in Time
Princess Cinderella is living a perfect life...until her stepmother steals the Fairy Godmother's magic wand and turns back time. With a wicked spell, she erases the Prince's memories and shatters Cinderella's happily-ever-after.
What if the slipper didn’t fit? Experience the wonder and majesty of Cinderella’s classic fairy tale...with a spectacular twist. When her evil stepmother gets hold of the Fairy Godmother’s magic wand and turns back the hands of time, Cinderella must try to find Prince Charming and break the new spell. Gus, Jaq and all your favorite characters return in an exciting and hilarious new take on one of the most celebrated films of all time.