For the Boys
With the help of the singer and dancer Dixie Leonhard, US-Entertainer Eddie Sparks wants to bring some fun to the soldiers during World War II.
With the help of the singer and dancer Dixie Leonhard, US-Entertainer Eddie Sparks wants to bring some fun to the soldiers during World War II. Becoming a perfect team, they tour from North Africa to the Pacific to act for "the boys".