Bloody Heart
Lovers turn into political enemies amidst an intense battle for power. Lee Tae is the king, forced to abandon his love to survive a veiled feud in the palace, while Jeong must become Queen to save her own life. Set in the Joseon Dynasty, Tae and Jeong draw their swords at each other amid political conflict in this bloody romance.