he Pembrokeshire Murders
A true crime mini-series about the cold-case pursuit of the most notorious serial killer in Welsh criminal history - John Cooper. Employing pioneering forensic methods, The perpetrator of those robberies was nearing the end of his prison sentence, but if Steve Wilkins was right, he was also a serial killer.