Hulk and the Agents of S.M.A.S.H.
Joined by the Agents of S.M.A.S.H., a humorously dysfunctional group of teammates who double as family, Hulk tackles threats that are too enormous for any other heroes to handle.
Joined by a humorously dysfunctional group of teammates who double as an unlikely family, Hulk tackles threats that are too enormous for any other heroes to handle. There to document every thwarted invasion, smacked-down sea creature or squashed robot is his best pal Rick Jones. Thanks to Rick’s web-series, the world that once feared the Hulk will see him how Rick always has: As a hero! In his battle against evil, Hulk is joined by the Agents of S.M.A.S.H.: She-Hulk, Red Hulk, A-Bomb and Skaar.