Hulk: Where Monsters Dwell
This Hallow's Eve, Nightmare is bent on conquering the waking world by crossing through the Dream Dimension and converting each dreamer into a monster. Can Dr. Strange, Hulk and the Howling Commandos hold the line and put an end to his nefarious scheme?