Delicious
"Delicious" is drama series about food, love, and infidelity in Cornwall. Chef and entrepreneur Leo Vincent runs the idyllic Penrose hotel in the Tamar valley. Leo made his fortune from exceptional Italian cooking – a family tradition that he inherited from his ex-wife, Gina Benelli with whom he shares a daughter, Teresa.