Donna Hay Coastal Celebrations
Best-selling Australian cookbook author, Donna Hay hosts a series of sunny celebrations by the sea, where she styles and cooks delicious food in beautiful locations. With Sydney’s harbour as the backdrop, Donna uses fresh produce to create simple and stunning food.
Best-selling Australian cookbook author, Donna Hay hosts a series of sunny celebrations by the sea, styling and cooking delicious food in stunning locations. With Sydney’s sparkling harbour as the backdrop, Donna shows how to prepare a long lunch at her home, a seaside garden party, hosting at the local sailing club and a tropical themed girls lunch to remember. Finding inspiration in her own cupboards and garden, as well as the surrounding coastline, Donna styles beautiful tablescapes. Using fresh produce, she creates simple and stunning food, putting a modern spin on classic dishes like fish and chips, tomato bruschetta, and creamy pistachio semifreddo, plus all the cool drinks, delicious snacks and special surprises creating a memorable day.
Donna invites us into her home for a long lunch to remember, using only the best ingredients.
Donna prepares a DIY drinks station and a striking floral centrepiece at a beachside garden party.
Donna hosts a memorable lunch with classic fish and chips and sliders at the local sailing club.