The Nice Guy
Here is a man who regrets his life. As a gangster with a good heart, Seok-Chul is ill-suited for his job. Unlike the typical pretentious gangster with a sharp suit, he is just like you or me: navigating each day while dreaming of a better life. There is a woman who wishes to break through her life. Mi-Young is an aspiring singer who wants to be a songwriter when the industry is dominated by idols. As she strives to fulfill her dream and live happily with her sick mother, she is given an opportunity for a fresh start. Perhaps their love is clichéd, but will it make their dreams come true? Even if it doesn't, life will go on as the sun rises again. "The Nice Guy" is a song full of hope, cheering on people who are like lightbulbs that shine brightly before fading away.
Seokcheol tries to find his sister as their family home faces foreclosure due to her gambling debts.
After being assigned to a reconstruction site, Seokcheol jumps into the fire to save Jinho.
After Miyoung does not get the job as a singer at Nilvana, Seokcheol confronts Taehoon to help her.
Seokcheol seeks reconciliation between the gangs. Taehoon finds out about Miyoung and Seokcheol.
A major agency contacts Miyoung while the gang faces a crisis after losing the redevelopment claim.
Taehoon misinterprets Seokcheol's intention. Miyoung is shocked to learn who was behind her debut.
Seokcheol and Miyoung go on a trip as Seokkyung secretly tries to leave home to pay off her debt.
Sangyeol, Changsoo's right-hand man, feels betrayed upon discovering Changsoo's true intentions.
As Taehoon starts a war, Seokcheol gets into a car accident, and Miyoung receives a threat.