Coppola, the Agent
"Coppola, the Agent" tells the story of Guillermo Coppola, a famous "bon vivant", and his struggles juggling a hectic private life with the demands of being the agent of Diego Armando Maradona, the world's most famous soccer player.
Coppola is tasked with finding a black Ferrari for Maradona while navigating his personal life.
Coppola is obsessed with winning over a model, but she has no interest in meeting him.
Coppola resorts to extreme measures to quash rumors about Maradona's personal life.