The Fiery Priest 2
On the day of Father Gabriel Lee Yeongjun's fifth memorial Mass, a young altar boy collapses from a drug overdose. Father Michael Kim Haeil heads to Busan, posing as a seminary instructor, determined to root out evil and teach the wicked a lesson in justice and fear of God.
On the day of Father Gabriel Lee Yeongjun's fifth memorial Mass, a young altar boy at Gudam Church suddenly collapses, later revealed to be from a drug overdose.
Father Michael Kim Haeil follows the trail to a dangerous district in Busan, a place rife with gangs, corrupt politicians, and dirty cops, all tied to a major drug cartel.
Haeil heads to Busan with a message: God is watching. Disguised as a seminary instructor, he mentors students while secretly investigating the drug network preying on the vulnerable.
At the heart of it all lies a complex web of crime. Haeil is determined to stop the senseless deaths, dismantle the forces of evil, and deliver divine justice to the wicked.
Father Michael Kim Haeil returns, ready to take down a notorious and powerful drug cartel in Busan.
Haeil, Daeyoung, and Jayoung join forces. Meanwhile, Hongsik's drug plant begins full production.
Haeil and Hongsik sense the tension as strong rivals, while Kyungsun gains Duhun's favor.
Haeil's pressure on Hongsik and the cartel grows, leading Hongsik to plot a fierce counterstrike.
When the Virgin Mary statue is set ablaze, Haeil is certain it is the work of the drug cartel.
Haeil discovers Hongsik's true identity, leading to an intense face-off between the two.