Seoul Busters
Songwon Police Violent Crimes Unit 2 has the lowest arrest rate in the country. After their chief is demoted, the team is exiled to a closed daycare center. Enter Yubin, their new leader. Despite the team's initial distrust, Yubin and the team start to bond as they solve cases together.
A crime unit with the lowest arrest rate gets started on its first case with its new chief, Yubin.
The team investigates a murder disguised as a suicide and gets in a bind as another death occurs.
The team advances the investigation with information from the witness. Yubin identifies the suspect.
The team narrows down the arson suspects but hits a dead end. Yubin then proposes a shocking theory.
Following Yubin's lead, the team pivots their investigation and uncovers new information.
A six-year-old girl is kidnapped. Amid the kidnapper's threats, Yubin dismisses a prime suspect.
Another team takes over the case, but Yubin's team secretly continues probing, sparking a showdown.
Armed with Tansik's clue, the team sneaks into a restricted area and faces a perilous situation.
The team identifies a suspect but lacks proof. Meanwhile, time is running out for them.
A woman arrested for breaking in is a romance scam victim. The team set up a stakeout.
The team takes on a cultural artifact theft case and investigates everyone with access to the house.