Pixar Animation Studios proudly presents the adventure of a lifetime! When Woody, Buzz and the gang join Bonnie on a road trip with her new craft-project-turned-toy, Forky, the innocent little spork’s hilarious antics launch Woody on a wild quest filled with unexpected new characters—and one long-lost friend!
Pixar Animation Studios proudly presents the adventure of a lifetime! When Woody, Buzz and the gang join Bonnie on a road trip with her new craft-project-turned-toy, Forky, the innocent little spork’s hilarious antics launch Woody on a wild quest filled with unexpected new characters—and one long-lost friend! Toy Story 4 is a soaring masterpiece stuffed with spectacular animation, humor and heart.