Toy Story
Welcome to an astonishing world where toys play while their owners are away. Meet Woody, Buzz and all their friends in an adventure filled with humor, heart and friendship.
Set in a world where toys have a life of their own — when people are not present — Toy Story takes moviegoers on a fantastic fun-filled journey, viewed mostly through the eyes of two rival toys: Woody (Tom Hanks), a pull-string talking cowboy, and Buzz Lightyear (Tim Allen), a heroic space action-figure. The comically mismatched duo eventually learn to put aside their differences when they're separated from their owner, Andy, and find themselves on a hilarious adventure-filled mission...where the only way they can survive is to form an uneasy alliance.