Coleen Rooney: The Real Wagatha Story
It was the social media scandal that captivated the nation and spawned a high court trial. British celebrity Coleen Rooney’s private Instagram stories about her and her family are being leaked to a newspaper without her knowledge but Coleen will go to extraordinary lengths to find the culprit.
Coleen's private Instagram posts are sold to the press, can she find the culprit and stop them?
Coleen thinks she’s identified Rebekah Vardy as the leak and announces it on social media.