Welcome to Wrexham
Rob McElhenney and Ryan Reynolds run Wrexham Football Club as they try to create an underdog story the world can root for. From Hollywood to Wales, the docuseries tracks their crash course in ownership and the interwoven fates of a team and a town.
Ryan Reynolds and Rob McElhenney attempt a takeover of a soccer club in the United Kingdom.
Wrexham Football Club attempts to qualify for playoffs as their new owners try to learn the game.
Rob McElhenney and Ryan Reynolds try to convince players and executives to take a chance on Wrexham.
The first Wrexham home opener of the new era arrives, whether Rob and Ryan are ready for it or not.
Ryan Reynolds and Rob McElhenney try to fulfill one of their biggest promises to Wrexham.
In this “very special episode”, Ryan Reynolds and Rob McElhenney take us on a tour of Wales.
Wrexham Chairmen Ryan Reynolds and Rob McElhenney make a surprise appearance at a game.
Ryan Reynolds and Rob McElhenney finally get to visit Wrexham and spend time with their team.
Fans grumble about Wrexham’s lackluster performance and aim their ire at manager Phil Parkinson.
Roster changes threaten Wrexham’s momentum as they prepare to face the worst team in the league.