Nine Puzzles
Ten years after discovering her murdered uncle, Ena and Detective Hansaem must cooperate to stop a series of similar murders - each linked by strange puzzle pieces.
After discovering the body of her murdered uncle, Yoon Ena becomes a profiler to uncover the truth behind what happened that night. A decade later, Detective Hansaem still suspects Ena was responsible, and when a series of murders begins to occur, each linked to a corresponding puzzle piece, Hansaem will follow his instincts to track down the killer.
Detective Hansaem suspects Ena after she fails to remember anything about her uncle's murder.
A puzzle piece arrives on the same day as a murder, and Hansaem suspects it’s no coincidence.
The final puzzle piece arrives will the team be able to catch the killer in time?